משלוח כרטיס הביקור לאחר שיחה / לאחר שיחה שלא נענתה

באמצעות פעולה חד פעמית ושימוש נכון בכרטיס הביקור הדיגיטלי ללקוחות שלכם ניתן להגביר בצורה אפקטיבית ביותר את היכולת שלך לקבל פניות מלקוחות חדשים / קיימים בקליניקה (או אונליין).

פעולה זו היא חובה לכל מי שיש לו כרטיס ביקור דיגיטלי.

משלוח כרטיס הביקור הדיגיטלי ללקוחות שהתקשרו אליכם, נותן מענה מקצועי ומיידי – באופן אוטומטי מחזקת את המוניטין המקצועי שלכם ומאפשרת תחילת קשר טיפולי או ייעוצי עם הלקוחות.


להורדת האפליקציה

מדריך להוספת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך לרשתות חברתיות

לכל המדריכים

Exit mobile version