אזור המטפליםכרטיס ביקור דיגיטלי

משלוח כרטיס הביקור לאחר שיחה / לאחר שיחה שלא נענתה

באמצעות פעולה חד פעמית ושימוש נכון בכרטיס הביקור הדיגיטלי ללקוחות שלכם ניתן להגביר בצורה אפקטיבית ביותר את היכולת שלך לקבל פניות מלקוחות חדשים / קיימים בקליניקה (או אונליין).

פעולה זו היא חובה לכל מי שיש לו כרטיס ביקור דיגיטלי.

משלוח כרטיס הביקור הדיגיטלי ללקוחות שהתקשרו אליכם, נותן מענה מקצועי ומיידי – באופן אוטומטי מחזקת את המוניטין המקצועי שלכם ומאפשרת תחילת קשר טיפולי או ייעוצי עם הלקוחות.


להורדת האפליקציה

מדריך להוספת כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך לרשתות חברתיות

לכל המדריכים


מאמרים קשורים

Back to top button